Levertijd & Bezorgen

Je kunt er vanuit gaan dat wij je bestelling zo snel mogelijk zullen versturen. Meestal sturen wij de voorraad producten dezelfde dag nog op. Dit zal niet altijd lukken waardoor wij 2 werkdagen aangeven om toch te kun garanderen dat wij je pakket binnen de levertijd verzenden. Wordt je pakket opgestuurd, dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen via mail. Zodra je bestelling door een van onze transporteurs is opgehaald, nemen zij het van ons over en word je via hen op de hoogte gebracht van de status van van je zending.

Levertijd

Op onze webshop wordt de verwachte levertijd bij alle producten aangegeven. Is je product op voorraad dan word je bestelling binnen deze termijn opgestuurd. Is de levertijd 2 werkdagen, dan kunnen wij je garanderen dat de bestelling binnen deze 2 werkdagen wordt opgestuurd.

Levering heeft vertraging

Zodra de transporteur je pakket heeft opgehaald, hebben wij het bezorgen helaas niet zelf meer in de hand. Het kan voorkomen dat de levering door drukte of andere oorzaak vertraging oploopt. Is dit de situatie, dan zorgen wij er altijd voor dat dit opgelost wordt. We willen echter wel graag de logistieke medewerkers de tijd geven om de vertragingen op te lossen.

Verzendmogelijkheden- en kosten

Wij versturen de bestellingen via twee verschillende transporteurs op. De kleinere pakketten worden via DHL verstuurd. Zwaardere en lengtepakketten zullen via Thijs Logistiek worden opgestuurd. Bij het afronden van je bestelling wordt duidelijk aangegeven via welke transporteur je bestelling de deur uitgaat. Hierdoor weet je precies via welke partij je op de hoogte wordt gebracht van je zending en wie er bij je voor de deur staat.

Wil je zeker zijn dat je pakket wordt afgeleverd, bieden wij ook de mogelijkheid je pakket bij een Afhaalpunt te laten bezorgen. Zo heb je altijd de zekerheid dat je pakket aankomt.

Weet je zeker dat je op moment van leveren niet thuis zult zijn, dan heb je de mogelijkheid een afwijkend afleveradres op te geven.

 

DHL
DHL neemt alle pakketten aan die niet zwaarder zijn dan 23 kg. Zij leveren van maandag t/m zaterdag. Leveringen op een zakelijk adres vinden van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren plaats.

Ben je niet thuis?  Dan zal DHL het pakket nogmaals aanbieden, afleveren bij de buren of inleveren bij een Afhaalpunt in de buurt.

 

Thijs logistiek

Onze transporteur Thijs logistiek zorgt ervoor dat grotere, zwaardere en lengtevrachten goed uitgeleverd worden. Dit zijn pakketten zwaarder dan 23 kg. Deze transporteur levert aleen van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.

Ben je niet thuis? Je moet wel thuis zijn wanneer ze komen leveren of specifiek opdracht hebben gegeven dat de bestelling neergelegd mag worden. De chauffeur zal vragen een handtekening voor onvangst te plaatsen. Mag je pakket neergelegd worden, zal de chauffeur hier voor tekenen.  Wanneer levering niet uitgevoerd kan worden of het adres gesloten is, probeert de chauffeur toch af te leveren (bijv. bij de buren). Lukt dit niet zal de chauffeur een kaart in de bus doen. Middels die kaart word je verzocht binnen 3 dagen contact op te nemen om een nieuwe leverdatum af te spreken. In de tussentijd zal je bestelling mee terug genomen worden naar het betreffende sorteercentrum.  Volg je de instructies op de kaart niet binnen 3 dagen op, dan stuurt Thijs Logistiek de zending de 3e dag retour. Dit willen wij natuurlijk voorkomen aangezien de retourzending aan ons worden doorbelast.

Afhaalpunt/Servicepoint

Wordt nog beschreven

Afhalen in Someren

Het is mogelijk je product in Someren te komen bekijken en direct af te halen. zie hiervoor Afhalen&Bekijken

Schade of fout bij levering

Constateer je schade of fout bij levering dan willen wij je vragen dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Helaas kan dit altijd voorkomen en proberen wij dit dan ook snel op te lossen. 

Ligt het probleem bij onze transporteur of is het een fout aan het product zelf is dan ook belangrijk om te weten!

Je kan ons hier een mail over sturen of even bellen. 

loader
Bezig met laden...
Image